Heb je onze hulp nodig?

We zijn er om je tol betalingen en voertuig beheer makkelijker te maken.

Vind de antwoorden op onze meest gestelde vragen

Ik heb een factuur ontvangen van MOVE-IZI, wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven?

Bekijk antwoord

Wanneer wij het bedrag van je rekening incasseren, hangt af van het accounttype dat je hebt gekozen: postpaid of prepaid.

Prepaid account (betaling vooraf)

Als je een prepaid account hebt, wordt het bedrag van een tolrit direct verrekend met het beschikbare saldo in je account. Je ontvangt maandelijks een overzicht van alle tolritten en het opgewaardeerde saldo.

Postpaid account (betaling achteraf)

De verschuldigde bedragen voor postpaid accounts worden, afhankelijk van de betalingsfrequentie die je bij het aanmaken van je account hebt gekozen, maandelijks of wekelijks van je rekening afgeschreven.

• Maandelijkse facturen worden op de 2e van iedere maand verstuurd.

• Wekelijkse facturen worden op de 1e, 8e, 15e en 22e van iedere maand gegenereerd.

• Alle facturen worden één week na de factuurdatum geïncasseerd.

Let op: Het kan zijn dat je recent een factuur hebt ontvangen waarvan het bedrag nog niet van je rekening is afgeschreven. Deze betalingen worden binnenkort verwerkt. Als MOVE-IZI-gebruiker hoef je je geen zorgen te maken over betalingsherinneringen of boetes.

Ik zie een afschrijving van SIBS PAGEMENTOS, S.A. is dit van MOVE-IZI?

Bekijk antwoord

Ja dat is een afschrijving vanuit ons voor de gemaakte tolkosten. Voor de uitvoering van onze dienstverlening maken wij gebruik van de Portugese betaaldienstverlener SIBS Pagementos S.A.. Op jouw bankafschrift zal je de naam SIBS PAGAMENTOS, S.A. of PPRO PAYMENT SERVICES SA zien staan.

Het is belangrijk dat je de betaling niet storneert (weigert en laat terugboeken op jouw rekening) als je op je afschrift een van deze namen ziet staan, omdat dit de automatische tolbetaling is.

Als je dit per ongeluk toch doet, maak dan nooit het bedrag handmatig over maar neem contact op met onze klantenservice.

Wij begrijpen dat de naam SIBS PAGMENTOS, S.A. voor verwarring kan zorgen en vandaar dat we in samenwerking met SIBS bezig zijn om gegevens op het afschrift te verduidelijken met een referentie naar MOVE-IZI

Hoe worden tolheffingen geregistreerd?

Bekijk antwoord

Op de A24/Blankenburgverbinding wordt je kenteken geregistreerd.

Als je klant van MOVE-IZI bent, dan innen we de kosten voor je passage automatisch zonder dat je verdere actie hoeft te ondernemen.

Zijn tolkosten hoger voor klanten van MOVE-IZI?

Bekijk antwoord

De automatische betaalservice van MOVE-IZI is gratis, er zijn geen extra kosten.

Je betaalt alleen tol voor de aansluiting A24/Blankenburg volgens de geldende tarieven.

Als je geen antwoord hebt gevonden op wat je zocht, helpen we je graag via andere kanalen

Stuur ons een bericht

Op zoek naar informatie of wil je ons feedback geven? Vul het formulier in en we geven je snel een antwoord.


Contact gegevens

Beschikbaarheid klantenservice: 9:00 tot 17:00 (CET, maandag tot en met zondag)
Bellen vanuit Nederland: 088-864 23 02
Bellen vanuit het buitenland: (+31) 88 864 23 02
WhatsApp: +31648254505
E-Mail: contact@move-izi.nl
E-Mail: contact@move-izi.nl
Brievenpost: MOVE-IZI, Box A6093, Kwikstaartlaan 42, 3704GS Zeist